Sitemap E-shop | Καλάθι English
Personal Profile
Νέα - Δελτία Τύπου
Περιοδικό E & E
Χρήσιμα Links
  Ρωτάτε - Απαντάμε
  Σεμινάρια για πελάτες σας!
  Αυξήστε τζίρο και κέρδη!
  Σχόλια πελατών
Χρήσιμα και Δωρεάν
     
  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:

HAPPY TEST
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
TΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 150.000 ΧΡΟΝΙΑ !


 

Είστε εδώ: Αρχική σελίδα > Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Διοίκηση
Περιοδικό ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - Διοίκηση
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα

 
 
Περιεχόμενα
Editorial
Επιχειρηματικότητα
Συμβουλευτική
Διοίκηση
Μπορείτε να σώσετε την κατάσταση
Η πρόσληψη γίνεται για την κάλυψη της θέσης.
Η απόλυση είναι ο παλιός τρόπος διοίκησης.
Διοίκηση και Ψυχολογία
Marketing
Πωλήσεις
 
Μην δημιουργείτε δυσφημιστές σας στην αγορά

Η απόλυση έχει καταγραφεί ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο παρακίνησης και τιμωρίας από τους διευθυντές που διοικούσαν αυταρχικά. Ήταν το ύστατο όπλο για να συνετίσει τον υπάλληλο που δεν απέδιδε στην εργασία του και ο φόβος της απόλυσης λειτουργούσε σαν παράγοντας προς αποφυγήν εκ μέρους του.
Η αλήθεια είναι πως αποδίδει και μάλιστα αμέσως τις περισσότερες φορές. Μπροστά στον φόβο της απόλυσης ο ενδιαφερόμενος κινητοποιείται και επιδεικνύει κάποιο ενδιαφέρον. Πλην όμως αυτά είναι προσωρινά και χρειάζονται πάντα την ανανέωση της απειλής για να έχουν συνεχές αποτέλεσμα.

Από την άλλη μεριά, η ποιότητα της εργασίας του ανθρώπου που φοβάται μην χάσει την δουλειά του, είναι χαμηλή και σίγουρα δεν ακολουθεί τις απαιτήσεις των καιρών. Κανείς άνθρωπος δεν μπορεί να λειτουργήσει ποιοτικά και αποδοτικά υπό το κράτος του φόβου. Ο φόβος είναι ένα συναίσθημα που καθηλώνει και μειώνει την απόδοση, ενώ διαβρώνει την θετική ψυχολογία που τόσο χρειάζεται στις μέρες μας.

Ίσως είναι μια από τις πιο δύσκολες στιγμές τόσο για τον απολυόμενο όσο και για τον manager που το επικοινωνεί. Υπάρχουν κανόνες επαγγελματικής καθώς και ανθρώπινης συμπεριφοράς για την συγκεκριμένη πράξη, οι οποίοι πρέπει να
τηρούνται, έτσι ώστε το αποτέλεσμα της επικοινωνίας αφενός να είναι ξεκάθαρο και τεκμηριωμένο αφετέρου με κανένα τρόπο να μη θιγεί την προσωπικότητα του απολυόμενου, μας είπε ο κ. Τσάπαλας Ιωάννης Γενικός Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικών Υπηρεσιών του Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Γι αυτό και συνιστούμε την κατάργηση της απόλυσης. Αν όμως την καταργήσουμε, τι θα βάλουμε στην θέση της; Για την παρακίνηση δεν χρειάζονται απειλές. Αυτό που χρειάζεται είναι η δέσμευση εκ μέρους του υπαλλήλου να φέρει τα αποτελέσματα και η ενθάρρυνση εκ μέρους του διευθυντή του να το πραγματοποιήσει. Για την βελτίωση της απόδοσης εκείνο που χρειάζεται είναι συνέπειες των πράξεων του υπαλλήλου, μία από τις οποίες μπορεί να είναι και η διακοπή της συνεργασίας του μαζί σας. Από την στιγμή που έχει συμφωνήσει μαζί σας για την επιτυχία κάποιων στόχων, αφού και εσείς τον βοηθήσατε και τον υποστηρίξατε όσο αυτό ήταν δυνατόν προκειμένου να επιτύχει και εκείνος δεν ανταποκρίθηκε, τότε αυτό που μένει είναι η διακοπή της συνεργασίας. Όμως όχι ως τιμωρία για την αποτυχία του, αλλά ως συμφωνημένη συνέπεια στην περίπτωση αποτυχίας.

Με τον τρόπο αυτόν, ο πρώην συνεργάτης μας δεν έχει παρά να εφαρμόσει την συμφωνία που είναι να αποχωρήσει. Χωρίς διαπληκτισμούς και αλληλοκατηγορίες, είναι ελεύθερος να επιλέξει μια άλλη επιχείρηση να εργαστεί. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να μην κατηγορήσει την επιχείρηση στην αγορά και να μην την δυσφημίσει στους συναδέλφους του σε άλλες εταιρίες, στους οποίες αργότερα μπορεί να απευθυνθείτε για την κάλυψη μιας θέσης.

Συνεπώς, σταματήστε να απολύετε και αρχίστε να κάνετε συμφωνίες με συνέπειες, με όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στην επιχείρηση σας.

Μπορείτε να καταργήσετε την «απόλυση»! Ναι μπορείτε να μην φτάσετε ποτέ στο σημείο να «απολύσετε» κάποιον επειδή δεν κάνει την δουλειά του καλά, αν εφαρμόσετε τα ακόλουθα βήματα:

Συμφωνείστε μαζί του για το αποτέλεσμα που θέλετε να έχει η εργασία του
Συμφωνείστε επίσης μαζί του, πως σε περίπτωση που δεν τα καταφέρει, τότε θα πρέπει να παραιτηθεί
Βοηθήσετε τον με όλα τα μέσα να φέρει το αποτέλεσμα
Δώστε του και μια δεύτερη ευκαιρία αν στην πρώτη δεν τα καταφέρει
Αν δεν τα καταφέρει και στην δεύτερη,τότε ζητήστε του να εφαρμόσει την αρχική συμφωνία του βήματος 2

Με τον τρόπο αυτόν, διακόπτετε την συνεργασία σας με κάποιον που δεν κάνει καλά την δουλειά του, χωρίς να χρειαστεί να τον «απολύσετε» και να δημιουργήσετε έναν δυσφημιστή της επιχείρησης σας



 
 
κορυφή σελίδας 
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα
προσωπικά δεδομένα
όροι χρήσης
website by
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Ελβετίας 21, Αγία Παρασκευή 153 42, Αθήνα
Τηλ.: 210 600 1552, 6983 066 742, e-mail: info@pregoukos.gr