|
Η φιλοσοφία
μου για την Εκπαίδευση
Είναι γνωστό πως η πραγματοποίηση
ενός σεμιναρίου στο προσωπικό μιας επιχείρησης, χωρίς
να ληφθούν σοβαρά υπόψη κάποιοι παράγοντες, δεν οδηγεί
στο επιθυμητό αποτέλεσμα της αλλαγής συμπεριφοράς και
τρόπου εργασίας. Αυτό συμβαίνει γιατί τα σεμινάρια
συνήθως δε σχεδιάζονται για κάθε μία επιχείρηση ιδιαίτερα,
αλλά για να απευθύνονται σε μια μεγάλη ομάδα με κοινά
χαρακτηριστικά.
Από την άλλη μεριά, η εμπειρία μου
έχει δείξει πως η πραγματοποίηση ενός θεωρητικού
σεμιναρίου στους υπαλλήλους της επιχείρησης, χωρίς
να έχει γίνει
η σχετική προετοιμασία (που περιγράφω στα επόμενα)
και χωρίς να υπάρξει συνέχεια, είναι αναποτελεσματική
και η επένδυση που έχει γίνει δεν αποσβένεται ποτέ.
Με βάση τις παραπάνω
διαπιστώσεις, η προσωπική μου φιλοσοφία για την
εκπαίδευση συνοψίζεται στο εξής:
Η εκπαίδευση του προσωπικού
μιας επιχείρησης, πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη
προς τους στόχους της, να τους υποστηρίζει πλήρως,
να λαμβάνει υπόψη τις εσωτερικές ιδιαιτερότητες
που έχει και να βελτιώνει τις γνώσεις, ικανότητες
και νοοτροπία των συμμετεχόντων. Παράλληλα, θα
πρέπει να έχει προδιαγραφεί το αποτέλεσμα του
προγράμματος και να έχει γίνει προετοιμασία ώστε
οι συμμετέχοντες να πάρουν πρακτικές λύσεις για
την δουλειά τους. |
Κατά συνέπεια οι υπηρεσίες εκπαίδευσης που προσφέρω απέχουν από την απλή
εισήγηση ενός γενικού σεμιναρίου. Η δουλειά μου εισχωρεί σε βάθος στα προβλήματα
που αντιμετωπίζουν οι συμμετέχοντες και δίνει λύσεις και δημιουργικές ιδέες,
χρήσιμες για τη διοίκηση.
Αντιμετωπίζω το εκπαιδευτικό πρόγραμμα σαν project που έχει τρεις φάσεις (πριν την εισήγηση, κατά την διάρκεια της εισήγησης
και μετά την εισήγηση) και μια συγκεκριμένη συνέχεια για το μέλλον. Μόνον
έτσι, εξασφαλίζεται η αλλαγή των ανθρώπων και η μεγιστοποιείται η απόδοση
τους.
Όλα τα σεμινάρια εκτός του ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ προσφέρονται
ανοιχτά και ενδοεπιχειρησιακά.
|
|