|
Οι άνθρωποι που εργάζονται στις επιχειρήσεις, δεν συνδέονται μόνο με «εργασιακές» σχέσεις μεταξύ τους, αλλά και με ισχυρές «ανθρώπινες» σχέσεις, που είναι και το μεγάλο πρόβλημα στις μέρες μας. |
|
Η βάση για την αποδοτική λειτουργία της επιχείρησης |
|
Στις επικοινωνίες που συμβαίνουν μεταξύ τους υπεισέρχονται συναισθήματα, προσωπικοί στόχοι και ψυχολογία, που τις καθορίζει και δημιουργεί τις κάθε είδους συμπεριφορές. Οι άνθρωποι γίνονται φίλοι ή εχθροί μέσα από την δουλειά. Συμπαθεί ή αντιπαθεί ο ένας τον άλλον. Τα συναισθήματα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό την ποιότητα της δουλειάς στον καθένα. Είναι αυτονόητο πως, όταν κάποιος δεν αισθάνεται καλά με ένα συνάδελφό του ή με ένα διευθυντή, όταν δεν έχουν δημιουργήσει μια στέρεη ανθρώπινη σχέση και δεν επικοινωνούν δημιουργικά, οι συγκρούσεις τους θα φέρουν πίσω την δουλειά.
Η ανθρώπινη επικοινωνία δεν γίνεται με τον ίδιο τρόπο που συμβαίνει ανάμεσα σε computers . Δεν είναι απλά ανταλλαγή μηνυμάτων μέσα από κοινή γλώσσα. Η επικοινωνία ανάμεσα στους ανθρώπους διαμορφώνεται ανάλογα με την σχέση που έχουν μεταξύ τους. Γιαυτό και μπορεί να αποκρύπτονται σημαντικές πληροφορίες, να παρουσιάζεται πλαστή πραγματικότητα, να λέγονται ψέματα, να παραμορφώνεται η αλήθεια. Αυτός μπορεί να είναι και λόγος της λήψης λανθασμένων αποφάσεων.
Ένα μεγάλο μέρος της αύξησης του κόστους λειτουργίας της επιχείρησης, οφείλεται στις κακές ανθρώπινες σχέσεις των ανθρώπων της, έστω και αν δεν μπορεί να αποτυπωθούν με αριθμούς, όπως όλα τα άλλα κόστη. Οι καθυστερήσεις, η πτώση της ποιότητας της εργασίας, η παραβίαση των χρονοδιαγραμμάτων και η αποτυχία των προσπαθειών για τους στόχους, οφείλονται κατά έναν μεγάλο βαθμό στις διαταραγμένες σχέσεις που έχουν δημιουργηθεί ανάμεσα στους ανθρώπους.
Δυστυχώς, πουθενά και κανείς δεν μας μαθαίνει πώς είναι καλές σχέσεις και πώς μπορούμε να τις δημιουργήσουμε. Κανείς δεν μας μαθαίνει πώς να αντιμετωπίζουμε τις συγκρούσεις, την αρνητική συμπεριφορά των άλλων και κάθε εμπόδιο στην σωστή επικοινωνία και συνεργασία. Πουθενά δεν μπορεί κανείς να βρει τις προδιαγραφές των καλών σχέσεων και την υποστήριξη για την επίτευξη τους.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΚΑΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ καλύπτει ακριβώς αυτή την ανάγκη.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ΚΑΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Είναι βασική σήμερα η ανάγκη της εκπαίδευσης των ανθρώπων στο να κάνουν καλές σχέσεις μεταξύ τους.
Ανεξάρτητα από το γνωστικό τους αντικείμενο και από τις ικανότητες που μπορεί να διαθέτουν, αν οι σχέσεις που δημιουργούν με τους άλλους ανθρώπους δεν είναι δημιουργικές και θετικές, τότε το αποτέλεσμα της δουλειάς τους είναι μέτριο και χωρίς ποιότητα.
Οι άνθρωποι κάθε επιχείρησης, χρειάζεται να γνωρίζουν πώς δημιουργούνται οι συγκρούσεις, πώς αντιμετωπίζονται και πως μπορούν να τις αποφεύγουν ώστε να επικεντρώσουν το ενδιαφέρον τους στην εργασία και την επιτυχία των στόχων τους.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αυτό, έρχεται να δώσει στους ανθρώπους της επιχείρησης πρακτικές, τεχνικές και μεθόδους ώστε να είναι «καλά» με τους συναδέλφους τους, τους υφισταμένους και προϊσταμένους, αλλά και με τους πελάτες και τους κάθε μορφής συνεργάτες τους, εσωτερικούς ή εξωτερικούς. Τους προσφέρει όλες τις απαραίτητες γνώσεις ψυχολογίας , ώστε να μπορούν να ελέγχουν την δική τους συμπεριφορά, αλλά και να ερμηνεύουν και να επηρεάζουν την συμπεριφορά των άλλων.
Σήμερα που σχεδόν όλοι άνθρωποι της επιχείρησης, έχουν εκπαιδευτεί στο γνωστικό τους αντικείμενο, εκείνο που λείπει και συμπληρώνει τις γνώσεις τους είναι η εκπαίδευση στις «καλές ανθρώπινες σχέσεις».
Η ύλη του προγράμματος:
|
ΜΕΡΟΣ Α
1. Πώς είναι οι σχέσεις σήμερα
2.
Τι είναι «καλές ανθρώπινες σχέσεις»
3.Πώς επιδρούν στους ανθρώπους
4. Η σύνδεση ανάμεσα στις «ανθρώπινες» και στις «εργασιακές» σχέσεις
5.
Τα προβλήματα και τα εμπόδια στην δημιουργία καλών σχέσεων.
|
|
ΜΕΡΟΣ Β
1. Γιατί οι «ανθρώπινες σχέσεις» είναι η βάση για την ανάπτυξη των «εργασιακών σχέσεων»
2.
Τα προβλήματα που δημιουργούν στην εργασία οι κακές σχέσεις
3. Γιατί οι άνθρωποι δεν κάνουν «καλές σχέσεις»
4. Η εργασία ως ευκαιρία για την δημιουργία «καλών σχέσεων»
5.
Οι συγκρούσεις και η επίλυση τους.
|
|
ΜΕΡΟΣ Γ
1. Τα 4 συστατικά των «καλών σχέσεων»
2. Ανάλυση και εφαρμογή των συστατικών στην καθημερινή εργασία
3.
Τα οφέλη που προσφέρουν οι «καλές σχέσεις» στους ανθρώπους και στην εργασία
4.
Τα εμπόδια στην δημιουργία των «καλών σχέσεων»
5.
Η ψυχολογία και οι «καλές σχέσεις» . |
|
ΜΕΡΟΣ Δ
1. Πώς παράγεται η ανθρώπινη συμπεριφορά
2.
Οι πεποιθήσεις και η δημιουργία σχέσεων με τους ανθρώπους
3.
Οι προσωπικοί στόχοι και η αντίθεση τους με τους εργασιακούς
4. Οι «καλές σχέσεις» και η Διοίκηση
5. Οι «καλές σχέσεις» και οι Πωλήσεις
6.
Οι «καλές σχέσεις» και η Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών |
Η διάρκεια του σεμιναρίου
Η διάρκεια του προγράμματος είναι από 8 έως 16 ώρες, ανάλογα με την επιθυμητή έκταση των θεμάτων και την χρήση ασκήσεων, παιχνιδιών και ομαδικών δραστηριοτήτων, επάνω στο θέμα. |
|