Sitemap E-shop | Καλάθι English
  Υπηρεσίες Οργάνωσης
  Mentoring
  Επιχειρηματική Διάγνωση
Οργάνωση Τμημάτων
  Μια μέρα στην επιχείρησή σας
  Οργάνωση Επιχειρηματικής Εκπαίδευσης
Παροχή συμβουλών Οργάνωσης Εργασίας
  Παροχή συμβουλών για σχεδιασμό καριέρας
Follow up
Τηλεφωνική υποστήριξη
Μeetings
Brainstorming
  Προσωπική υποστήριξη
  Οικονομική συνεργασία
  Internet Consulting
Ε-learning
  Οργάνωση τακτικών συναντήσεων
Personal Profile
Νέα - Δελτία Τύπου
Περιοδικό E & E
Χρήσιμα Links
  Ρωτάτε - Απαντάμε
  Σεμινάρια για πελάτες σας!
  Αυξήστε τζίρο και κέρδη!
  Σχόλια πελατών
Χρήσιμα και Δωρεάν
     
  ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ:

HAPPY TEST
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
TΙ ΞΕΡΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 150.000 ΧΡΟΝΙΑ !


 

Είστε εδώ: Αρχική σελίδα > Υπηρεσίες Οργάνωσης > Επιχειρηματική Διάγνωση
Επιχειρηματική Διάγνωση
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα

 
Επιχειρηματική Διάγνωση
Πρόλογος
Εργαλείο επιχειρηματικής επιτυχίας
Έγκαιρη διάγνωση
Η βασική ιδέα της Διάγνωσης
Τα οφέλη της Διάγνωσης
Η διαδικασία
Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης
Ερωτήσεις και απαντήσεις
Η διαδικασία

Η διαδικασία που εφαρμόζεται έχει σχεδιαστεί ώστε να εξυπηρετεί δύο σκοπούς : ο πρώτος είναι να μην διαταραχθεί η ροή των εργασιών στην επιχείρηση και ο δεύτερος είναι να εισχωρήσω σε βάθος στα προβλήματα που υπάρχουν για να γίνει σωστή η διάγνωση.

Πριν ξεκινήσει η διαδικασία της Διάγνωσης, κάνω μια πολύ συγκεκριμένη συζήτηση με κάποιους managers (έως και τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης ακόμη) που επιθυμούν να μου εξηγήσουν τι πρέπει να μάθουν και σε τι βάθος θα πρέπει να φθάσει η Διάγνωση, καθώς και ποιούς τομείς πρέπει να καλύψει. Αμέσως, μετά την συζήτηση αυτή, ξεκινάει η κανονική διαδικασία που έχει τα στάδια που περιγράφονται ακολούθως.

Συγκεκριμένα, γίνονται συνεντεύξεις με τους ανθρώπους που συνδέονται με την δραστηριότητα της εταιρίας που επιθυμούμε να εξετασθεί, σε κλειστό γραφείο και κατά μόνας ώστε να έχει την άνεση να μιλήσει και να πει ό,τι θέλει, χωρίς να φοβάται πως κάποιος θα ακούσει αυτά που λέει.

Επίσης, παρακολουθώ από κοντά διαδικασίες που γίνονται και μελετώ όλα τα έντυπα που χρησιμοποιούνται. Η παρακολούθηση γίνεται εν γνώσει των ανθρώπων που τις υλοποιούν, αφού τους έχω εξηγήσει τους λόγους και έτσι έχουν αποβάλλει τις υποψίες πως κάποιος τους παρακολουθεί αν κάνουν καλά την δουλειά τους.

Η εικόνα που σχηματίζω για το τμήμα ή την επιχείρηση στην οποία κάνω την Διάγνωση, ολοκληρώνεται με την συνεργασία που κάνω με τον προϊστάμενο του τμήματος, τον γενικό διευθυντή και τον ιδιοκτήτη. Έτσι, συμπληρώνεται το "παζλ" της επιχείρησης ή του τμήματος και αποκτώ εμπεριστατωμένη άποψη για το τι συμβαίνει, γιατί συμβαίνει και ποιά εμπόδια υπάρχουν στην βελτίωση.

Στην συνέχεια, μελετώ τα στοιχεία που συνέλεξα και συντάσσω μια πλήρη και λεπτομερή αναφορά με τις παρατηρήσεις μου και τα σχόλια μου, για τα αντικείμενα της Διάγνωσης. Την αναφορά αυτή, την συνοδεύει ένα ξεχωριστό τεύχος που περιέχει τις προτάσεις που κάνω για την λύση των προβλημάτων που διέγνωσα και για τις αλλαγές που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να εξασφαλιστεί η βελτίωση προς την κατεύθυνση των στόχων της εταιρίας.

Παραδίδω τα δύο τεύχη στην διεύθυνση της επιχείρησης και αφού μελετηθεί από τους αρμόδιους managers, επακολουθεί μια συνεργασία κατά την διάρκεια της οποίας, απαντώ σε απορίες, ξεκαθαρίζω θέματα που δεν έγιναν αντιληπτά, επιχειρηματολογώ σχετικά με τις προτάσεις που κάνω και προσφέρω όποιες γνώσεις και εμπειρία διαθέτω. Στην συζήτηση αυτή πάντα καλύπτονται και θέματα επιχειρηματικότητας, διοίκησης και παρακίνησης των ανθρώπων καθώς και άλλα που έχουν σχέση με τις ανάγκες εκπαίδευσης που υπάρχουν και πως μπορούν να καλυφθούν.

Μετά από αυτή την συνεργασία, τυπικά η δουλειά που είχα αναλάβει να κάνω, τελειώνει. Όμως ουσιαστικά, για εμένα, δεν τελειώνει, αφού διατηρώ πλήρως το ενδιαφέρον μου σχετικά με το αν υλοποιούνται οι προτάσεις μου. Το ενδιαφέρον αυτό εκδηλώνεται με τις τακτικές τηλεφωνικές επικοινωνίες, αλλά και επισκέψεις, που μου δίνουν την δυνατότητα να ξαναδώ τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάστηκα και να τους παρακινήσω να συνεχίσουν την βελτίωση τους και εφαρμογή των λύσεων που έχω προτείνει.

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης

 
 
κορυφή σελίδας 
εκτύπωση σελίδας αποστολή σελίδας σε φίλο προσθήκη site στα αγαπημένα
προσωπικά δεδομένα
όροι χρήσης
website by
Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος
Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων
Ελβετίας 21, Αγία Παρασκευή 153 42, Αθήνα
Τηλ.: 210 600 1552, 6983 066 742, e-mail: info@pregoukos.gr